מנעול אלקטרוני לדלת

הוספת מנעול אלקטרוני לדלת היא הפעולה המתבקשת בכל מקום שנדרשת בו רמת אבטחה גבוהה באמת – וגם נוחות שימוש מרבית. בהתאם מדובר באופציה מומלצת למוסדות ביטחוניים רגישים, בתי סוהר, משרדי ממשלה, מחסנים לוגיסטיים גדולים, מוסדות חינוך וגם דירות נופש, מסגרות דיור מוגן ובתים פרטיים שבעליהם מבקשים לממש את האמרה “ביתי הוא מבצרי” בדרך הטובה ביותר שיש.

איך פועל המנעול האלקטרוני?

מנעול אלקטרוני לדלת הוא למעשה מערכת שלמה שכוללת יחידה פנימית שניתנת להפעלה גם מקרוב וגם מרחוק, ויחידה חיצונית שמבטיחה פתיחה נוחה במיוחד (עם התקנים מבוססי טכנולוגיית RFID, עם אפליקציה, בשלט רחוק עם קוד או עם התקן ביומטרי).

מערכת הנעילה החכמה מתחברת אל מערכות בקרה ארגוניות וגם למערכות בית חכם, וניתן להתקין אותה בכל דלת שהיא ולמעשה גם על תריסי גלילה.

איפה מותקנים מנעולים אלקטרוניים?

המנעול האלקטרוני LOCK 8200, כבר מותקן על דלתות מסוימות במשרד ראש הממשלה, תוך יצירת אינטגרציה מלאה עם מערכת הבקרה של המשרד הרגיש, באתרים צבאיים שונים, במחסנים של רשת סופר פארם, בפרויקט ניסיוני של עיריית חיפה לניהול חכם של מקלטים ובשורה ארוכה של עסקים ודירות מגורים.

בפרט מומלצת התקנת מנעול דיגיטלי במקומות שבהם נדרשת שליטה מרחוק – למשל דירות נופש שבעליהן לא רוצה לבזבז זמן יקר על התעסקות במפתחות אלא מעוניין לשלוח לכל אורח קוד גישה ב-SMS – וכן במקומות שבהם יש דלתות רבות וניהול יעיל של כולן מחייב מערכת בקרה חכמה.

שקט נפשי גם לבעלי עסקים וגם לאוכלוסייה המבוגרת

המהות האמיתית של כל מנעול היא להבטיח שקט נפשי – ומנעולים אלקטרוניים עושים זאת בדרך הטובה ביותר. דוגמה מצוינת לכך היא בית של אדם מבוגר שחי לבדו. אם חלילה האדם נופל ולא יכול להגיע אל הדלת כדי לפתוח אותה, ואין בן משפחה עם מפתח בקרבת מקום, הטיפול בו עלול להתעכב עד לפריצת הדלת (פעולה הכרחית מצד אחד ומצד שני כזו שמוסיפה נזק). כשמותקן מנעול אלקטרוני ניתן לפתוח אותו מרחוק – על-ידי גורמים מורשים כמובן (בן משפחה או מוקד חירום) וכך להבטיח טיפול מידי.

באופן דומה מקנה מנעול אלקטרוני לדלת שקט נפשי מלא לבעלי עסקים שרוצים להגן על ציוד רגיש, מסמכים שאסור שייחשפו לעיניים עוינות וסחורה יקרה.

Previous Post

מנעול קוד לדלת

Next Post

מנעול דלת חכמה