גם בדירות מגורים, גם במגזר העסקי וגם במוסדות וארגונים רגישים ישנן שלל דלתות שחובה לוודא שיהיו מוגנות ברמה גבוהה במיוחד. במקביל קיים גם הצורך לתפעל כל דלת בקלות ובנוחות, כולל שליטה מרחוק על הכנסות והיציאות, וכן לקבל מידע מפורט ובזמן אמת לגבי השימוש. מנעול קוד לדלת מאפשר לכם לסמן V על כל הדרישות החשובות הנ”ל.

עמידה בתקנים מחמירים, עמידות גבוהה לכל הפגעים

מערכות נעילה מתקדמות הן תחום שמתפתח בקצב מואץ, והאפשרויות בו הולכות ומתרבות. מנעול קוד לדלת LOCK 8200 הוא מתקן משוכלל במיוחד אשר עומד בכל התקנים הרלוונטיים (לרבות CE, IP65 ו-IK10), ובנוסף מתאפיין בעמידות גבוהה מאוד – הן לפגעי מזג אוויר שונים, הן לרטיבות והן לניסיונות חבלה ואפילו ונדליזם. בהתאם ניתן להרכיב את המנעול גם בשערים חיצוניים ועוד אופציה היא הוספת המנעול לתריסי גלילה.

מנעול קוד במגזר העסקי

במגזר העסקי ניתן ליהנות מכל היתרונות של המנעול החכם במרכזים לוגיסטיים שבהם מצד אחד יש צורך לאפשר כניסת ספקים רבים ומצד שני ישנו החשש מפני גניבות עקב היעדר פיקוח מתאים. גם במסעדות ובבתי קפה כדאי להתקין מנעול קוד לדלת המחסן ולכל מקום אחר שרוצים לספק לו הגנה מלאה ובנוסף שליטה גם ללא צורך בנוכחות פיזית במקום.

כמו כן מתאים מאוד מנעול הקוד לדירות נופש – על-מנת לאפשר לבעלים לנהל אותן ביעילות, כשלמשל אפשר לשלוח לכל אורח קוד ב-SMS ולא נדרשת טרחה סביב מפתחות.

מנעול דיגיטלי לדלת בדירות מגורים

הוספת מנעול קוד לדלת היא אופציה מומלצת גם בדירות מגורים, גם כחלק ממערכות בית חכם כלליות וגם בפני עצמה. בפרט כדאי להתקין את המנעול המתקדם – שמגיע בשלל גוונים, כך שגם בהיבט האסתטי מדובר בשדרוג של ממש לכל דלת – בדירות יוקרה ובבתים של מבוגרים שחיים לבדם. במקרה זה, גם במצב שבו האדם חלילה נופל וזקוק לטיפול מידי, ניתן להגיע אליו בלי עיכובים מיותרים גם אם הוא עצמו לא יכול להגיע לדלת וגם אם אין בן משפחה בקרבת מקום שיגיע בבהילות עם מפתח – בזכות אפשרות פתיחת הדלת מרחוק.

Previous Post

מנעול דיגיטלי

Next Post

מנעול אלקטרוני לדלת