ניהול מבנה מסחרי

ניהול מבנים מסחריים

 

ניהול מבנים מסחריים יכול לכלול סוגים שונים של כניסות, דלתות, שערים ואלמנטים נעולים אחרים. זה כולל גם את עבודות התכנון, התשתית והתחזוקה שלהם, כמו גם דורשים קילומטרים של כבלים פנימיים, ארונות לבקרים, התקני דלת, שרתי מחשב וכו’.

תשתית מערכות בקרת הכניסה היא תשתית תקשורת שבדרך כלל מתומחרת כבר בתכנון הבניין. קילומטרים של כבלי נחושת , תעלות מתאימות, חדרי תקשורת וארונות בקרים מתומחרים בשלב התכנון. בשלב מתקדם מתבצעת רכישת מערכת בקרת הכניסה בד”כ בעלות של כ 1000-1500 ₪ לפתח ובמחיר זה כלולים אביזרי הזיהוי, יחידת הנעילה , בד”כ אלקטרומגנט ותוכנת ניהול על גבי שרתים ייעודיים.

הכנת התשתיות נובעת מהנחה שכל ספקי מערכות בקרת הכניסה זקוקים לתשתית זהה לכן התחרות בין ספקי מערכות בקרת הכניסה מתבצעת רק על מוצר הקצה שהוא גם ניתן להחלפה מעת לעת..

תם עידן. מתחיל עידן חדש , עידן שרתי הIOT שרתי ענן. השינוי מייתר הכנת תשתית יקרה הן במובן של קילומטרים של כבילה והולכת כבלים והן בשטחים פיזיים שהוקצו לשרתים וציוד לטובת מערכות הנעילה.  בעידן שרתי הענן, כל יחידת קצה נמצאת בתקשורת ישירה מול שרתי הענן באמצעות WIFI או בתקשורת G5   או LoRaWAN , מצב זה מאפשר גמישות והזזת מערכות הוספת פתחים בהחלטות של רגע ללא מחיר ונזק תשתית.

נוחיות המשתמשים

בכל מבנה ישנם פתחים מסוגי שונים עם רמות אבטחה שונות. למשל- דלת לחדר שרתים או כספות תהיה ברמת ביטחון נעילה גבוהה אבל בדלת כניסה לחדר כושר נדרש ביטחון בזיהוי אך פחות ביטחון בנעילה עצמה. ארונות לוקרים אישיים או מתחלפים הם תשתית כמעט מתחייבת בעידן של משלוחים . סוג הנעילה שונה מנעילת דלת ביטחון או אפילו של חדר הכושר וכך גם מחסום החניה ..

מערכת כניסה ובקרה IOT תאפשר “פתרון מתכנס ” כלומר – ממסך אחד, אפליקציה אישית גישה אישית לכל מוצרי הנעילה ע”פ רמת ההרשאות המתחייבת: לדלת אישית הרשאה אישית וגישה אישית בלבד לעומת דלת ציבורית שבה ההרשאה מצויה לרבים ונמסרת ע”י מנהל מערכת . מצב זה מאפשר שילוב בין נוחות השימוש האישית לבין יעילות התפעול הארגוני.

תפעול ארגוני

כל מנהל תפעול מכיר  את הקושי בניהול ארונות של מפתחות  וההוצאות בנערמות סביב רכישת כרטיסי זיהוי, תיקון רכיבי מערכת ותוכנה וכיו”ב. מערכת IOT קומפקטית גם בניהול התפעול . יכולת בקרה וניהול ללא תלות במיקום גאוגרפי מקנה שליטה יקרה מפז, הרכיבים קלים לתפעול ותחזוקה באופן טבעי, אין צורך באיתור תקלות לאורך קווי תקשורת ארוכים . רוב צרכי התחזוקה ניתנים לפתרון מקומי ע”י אנשי תפעול כלליים, הסכמי השרות היקרים יתכווצו באחת.

העידן החדש של IOT מביא הזדמנויות חדשות בתכנון ותכנון בקרת גישה לחללים מסחריים. IOT פירושה ששרתי ענן נגישים מכל טלפון או מחשב אישי, שקודם לו תהליך זיהוי אבטחה קצר. המשמעות היא ששרתי ענן יהפכו את רוב התשתית הנפוצה למיותרת ותהליך ההטמעה נחתך בשבועות! לבסוף, ניתן לגוון את אביזרי הנעילה ולהטמיע בקלות בהתאם לשימוש בכל דלת ולמבנה שלה.

היתרון הגדול והברור ביותר הוא גם שבבניין שלם תהיה פלטפורמת ניהול אחת הניתנת להרחבה. מערכות בקרת גישה IOT בטוחות יותר ממערכות רגילות מכיוון שהשרתים אינם קשורים לפעילות המסחרית בתוך הבניין. יתרה מכך, שרתים המאוחסנים במרכזי האחסון של גוגל, אמזון ו/או מיקרוסופט מוגנים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר.

SDS International הם המומחים הבלתי מעורערים במוצרים ופתרונות נעילה חכמים. SDS היא החלוצה בתוכנת ניהול הענן, KeyBank, והראשונה שהציגה מערכת להתקנה על גבי דלתות ביטחון שמפעילה מנעולי ביטחון סמויים , רב בריחיים. הנעילה מאובטחת ומספקת מענה בקרה מאובטח באמצעות שימוש במנוע צעד ותקשורת ייחודית . כלומר, SDS מציעה פתרון IOT מלא בגישת SAAS עבור בניינים, בתי מלון וארגונים ומכסה את כל סוגי המנעולים ופתחים . חברת SDS מתכננת פתרונות תפורים ותוכנה גמישה להתאמה והטמעה לצרכים משתנים

 

מערכת נעילה חכמה

מי אנחנו

החזון שלנו הוא לסייע לארגונים ואנשים להבטיח שהדלתות החשובות שלהם יהיו נעולות ובטוחות, באמצעות מערכות הנעילה החכמות שלנו הנתמכות במערכת ניהול מבוססת ענן.

מערכות החברה מותאמות לכל דלת ומנעול – לבתים פרטיים ודירות, משרדים, מחסנים, בתי מלון, ארגונים ואף למוסדות ברמת אבטחה גבוהה.

החברה נוסדה בשנת 1997 וצברה ניסיון רב בתחום מערכות הנעילה האלקטרו-מכניות. לחברה מוניטין רב וניסיון בעבודה עם המגזר הביטחוני, אשר שוב ושוב בוחר בפתרונות החברה לפרויקטים שהשתיקה יפה להם.

יזמי החברה ומנהליה צברו ניסיון רב בתחום הביטחוני וחלקם אף זכו בפרסים על פיתוחים ביטחוניים שהובילו.

Scroll to top